תנאים כלליים

החבילות והטיולים המוצעים בחוברות, בפרסומים, במערכות המידע ובאתר האינטרנט, מוצעים בתנאים המפורטים להלן ועצם הרשמת הנוסע לטיול מהווה את הסכמתו המפורשת לתנאים אלו.


ההרשמה לטיול / חבילת נופש / טיסה / מלון / רכב וכו' - תעשה על טופס הרשמה אשר כולל את כל פרטיו האישיים של הנוסע וההזמנה מותנית בתשלום מלא. השתתפות הנוסע מותנית בכך שהמארגנים קיבלו את מלוא התשלום, אחרת רשאים המארגנים לבטל את הרשמת הנוסע לטיול. במקרה של הזמנת מלונות יוקרה יתכנו מקרים של גביית מלוא הסכום במועד הכפוף לדרישת התשלום.

ביצוע הטיולים המאורגנים - מותנה במספר מינימום של משתתפים. במקרה של ביטול טיול תוצע לנוסע אפשרות להצטרף לטיול דומה בתאריך אחר או יוחזר לו הסכום ששילם.

השתתפות בטיול או בחבילה - המארגנים שומרים לעצמם את הזכות לדחות בקשת הרשמה ו/או לסרב לאשר השתתפותו של אדם אשר לדעתם עלול להפריע, ללא צורך במתן נימוקים. כמו כן, רשאים המארגנים להפסיק השתתפותו של נוסע על פי שיקול דעתו הבלעדי של המלווה האחראי על הקבוצה או הסוכן המקומי, אם התנהגותו או בריאותו פוגמים במהלך הטיול ולנוסע יוחזר החלק היחסי של הסכום ששילם. הנוסע מצהיר בזאת כי השתתפותו בטיול מותנית בציות להוראות המלווה האחראי, הן כלפי יתר משתתפי הטיול והן כלפי גופים ו/או מוסדות אשר איתם יהיה למשתתפי הטיול מגע וקשר וכי ידוע לו כי התנהגות בלתי הולמת עלולה לגרום להפסקת המשך השתתפותו בטיול.

טיסות – פרטי הטיסות אינם סופיים ועלולים להשתנות. מחיר הטיסות מתייחס לנתיבים המצויינים בפרסומי החברה ומער' המידע. שינוי תאריך החזרה עלול לגרור תוספת מחיר. המארגנים אינם אחראים לשינוי בשעות הטיסה, חב' התעופה, או נתיבי הטיסה. שינוי שעות טיסה אשר יגרור תוספת לילה בחו"ל, יחייב תוספת מחיר בהתאם. טיסות קומיטמנט - מושבים מהקצאה בטיסות מיוחדות ו/או חג ו/או סדרה (שכר/סדיר) ששולמו מראש - כרטיס מעבר להקצאה יגרור תוספת מחיר. ביצוע טיסות שכר מותנה באישור מנהל התעופה. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות ו/או להחליף את שעות וימי הטיסה / מס' הטיסה/ המוביל התעופתי באם לדעתה הדבר מצדיק את קיום התחייבותה עפ"י הזמנת חבילת הנופש או הטיול. האחריות על שינויים בשעות ו/או ימי הטיסה ו/או בשדה התעופה, עיכובים, ביטולים, אבדן/עיכוב כבודה הינם עפ"י כל דין על כתפי המוביל האווירי. שינוי בשעות הטיסה אינו מהווה עילה לביטול ההזמנה. שינוי שמות לאחר כרטוס יגרור דמי ביטול לפי חב' התעופה ועלות הנפקת כרטיס חדש וכפוף לזמינות מקום בטיסה. באחריות הנוסע להעביר שמות בהתאם לדרכון. נשים בהריון – חייבות באישור רפואי החל משבוע 24.

הושבה וצ'ק אין בטיסות - בטיסות שכר לא ניתן לבצע הושבה מראש וצק אין ומומלץ להגיע בזמן לטיסה.  כאשר מדובר בהקצאת מושבים מראש יתכנו קשיים בביצוע צ'ק  אין והושבה מראש. 

 במקרה של תוספת דלק ומסי נמל בטיסות - תחול התוספת על הנוסעים גם לאחר כרטוס ותשלום בעבור הטיסות.

בתי מלון – המלון אינו מאושר מיידית עם ביצוע ההזמנה. חלוקת החדרים מבוצעת ע"י בתי המלון והדבר אינו בשליטתנו או נתון לשיקול דעתנו. האחריות על שיבוץ האורחים בחדרי המלון ו/או תקינות המתקנים ו/או השירות במלון לרבות מערכת המיזוג, חלה על המלון בלבד. הפעלת השרותים במלון והשימוש במתקני המלון באחריות המלון בלבד וחלקם כרוכים בתשלום (כספת, מגבות ים, ספא, ספורט ימי וכו') בהתאם למדיניות בתי המלון (לא יתקבלו תלונות במקרים של דרישות תשלום במלון). במקרה של חדר ליחיד- יש לשלם תוספת מחיר. במקרה של הזמנת חדר לשלושה - המיטה השלישית היא ספה או מיטה מתקפלת המוכנסת לחדר זוגי רגיל ובד"כ אין זה חדר גדול יותר.  הכניסה למלונות בד"כ בשעה 15:00 והיציאה עד השעה 12:00.  במידה והנוסע יגיע למלון לאחר השעה שש בערב, באחריותו להודיע על כך מראש בעת ההזמנה. במקרה של פער שעות בין פינוי או כניסה למלון ושעת הטיסה, ישתדלו המארגנים לסייע בסידור למזוודות. ניקיון החדרים – במסגרת שמירה על 'תיירות ירוקה' ואיכות הסביבה במרבית המלונות יש לפעול בהתאם לבקשת המלון במקרה הצורך בהחלפת מגבות וסדינים והדבר אינו מתבצע באופן יומיומי. במסגרת זו מלונות רבים מחליפים את השימוש באמבטיה במקלחון והדבר אינו באחריותנו.

דרגת המלונות ביוון - שונה מהמקובל באירופה ויש לשים לב לכך שסגנון המלונות היווני פשוט, המלונות בחלקם קטנים וצנועים מהמוכר לנו. מאידך מלונות הפאר היוקרתיים מעוצבים באופן יווני ייחודי ביופיו.

בקשות מיוחדות –  במקרה של בקשות מיוחדות ייעשה מאמץ לסייע, אולם לא ניתן להבטיח אישור מראש. יש לבקש בקשות מיוחדות בכתב ולקבל אישור בכתב על אישורן. כל בקשה בנושא חדרים צמודים או עם דלת מקשרת הינה בגדר בקשה בלבד. לא ניתן להתחייב על מיטות DBL או TWIN, אשר יינתנו בהתאם להיצע במלון בלבד. ברוב המלונות לא ניתן להבטיח מיטה כפולה, אף אם הוזמנה מראש. סוג ארוחות בטיסה, מקומות ישיבה במטוס, כסא גלגלים, כסא תינוק/ילד ברכב, ציוד לתינוקות, חדרים צמודים או מקושרים וכו' הינם בגדר בקשה בלבד וחלקם כרוכים בתשלום.

מס עירוני מקומי - החל מינואר 2018 יגבה במלונות מס עירוני מקומי במזומן, ישירות במלון. עלות המס משתנה ממדינה למדינה והוא אינו כלול בעלות החבילה !


המיזוג - באם קיים, מופעל בהחלטת המלון בלבד ואין הפעלתו נמצאת בשליטתנו או ידועה מראש. במקרה של מיזוג בתשלום, תשולם התוספת לרוב ישירות לבית המלון.

תפוסת יתר - במקרה של תפוסת יתר במלון שהוזמן ואושר, ידאג המלון להציע לנוסע מלון חלופי בדרגה דומה. ייתכנו מקרים בהם עלות המלון החלופי גבוהה יותר מהמלון המקורי ועלות ההפרש תחול על המזמין.

במקרה שהספק / המלון ביצעו הרשמת יתר, באחריותם המלאה לספק מלון בדרגה דומה.

כלכלה וארוחות - במלונות בהם הארוחות על בסיס "הכל כלול" יש לברר היטב מראש את מסגרת האירוח (קונספט), לרבות משקאות אשר לא תמיד נכללים בתכנית. במלונות 5* יש להקפיד על לבוש הולם לארוחות הערב (יש להימנע מהופעה במכנסיים קצרים וכפכפים וכו'). ביוון "הכל כלול' מתייחס לרוב ל - 3 ארוחות.

משקאות - כרוך בתשלום. ארוחות צמחוניות כוללות סלטים וירקות מהמנות הרגילות ודגים כרוכים בתוספת.

ילדים - מחירי הילדים מתייחסים לילד ראשון עד גיל 12 בחדר עם 2 מבוגרים אלא אם צויין אחרת. אירוח ילד שני ושלישי בחדר הורים אפשרי רק בחלק מהמלונות ומחירם יימסר בנפרד.

רכב שכור - בחבילות הכוללות רכב שכור האחריות, תנאים ודמי הביטול, ביטוחים, דמי החזר ותוספות כסא ילד/תינוק בחו"ל - בהתאם לתנאי חברות ההשכרה ועל אחריותן. באחריות הנוסע לדאוג לרישיון נהיגה בינלאומי בתוספת לרישיון הישראלי (כולל ציון וותק הרישיון!) ולכרטיס אשראי בינלאומי. באחריות השוכר לעדכן באם גילו נמוך מ- 25 או מעל 70 וכן לעדכן על המדינות בהם יבקר במסגרת הנסיעה. שימו לב: במידה ונרכש בעת הזמנת הרכב ביטוח השתתפות עצמית או אחר, יש להימנע מרכישת ביטוח זהה בחו"ל אשר קבלת החזר בגינו מסובכת.


באחריות הנוסעים לרכוש פוליסת ביטוח רפואי ומטען מיד עם ביצוע ההזמנה לתקופת הנסיעה (בכפוף לתנאי הפוליסה ולתנאי חב' הביטוח), למקרה של ביטול מטעמים רפואיים או כח עליון. מומלץ להוסיף הטסה רפואית.

במקרים של תערוכות, כנסים וירידים וחגים מקומיים – לעיתים תחול תוספת מחיר. בטיול מאורגן יתכנו שינויים במסלול ובמיקום ודרגת המלונות אשר אינם בשליטת המארגנים אשר יעשו כל מאמץ בכדי לא לפגום בתכנית המקורית. אין המארגן מעודכן לגבי חגים / אירועים בהם חלק מהשרותים ביעד סגורים (כגון פסחא ביוון וכו') ואי פתיחת אתרים, מסעדות וכו' אינה באחריות המארגן ואינה ידועה לו מראש.

ימי הנופש/ הטיול - כוללים גם את ימי הטיסות גם במקרה של יציאה מאוחרת וחזרה מוקדמת. באם הטיסה חזור תבוצע בשעות הלילה, לפני או אחרי חצות, לילה זה לא יחשב במניין הלילות ומומלץ בפני הנוסעים המעוניינים להישאר בחדרים להסדיר עם המלון ישירות תשלום בעבור LATE CHECK OUT . תוקף המחיר בחבילות מתייחס ליציאה וחזרה בתוך התקופה המצוינת. המארגן שומר לעצמו את הזכות לשינויים בסדר הטיולים בטיול מאורגן ובנופשונים.

מסמכים לנסיעה - באחריות הנוסע לדאוג לדרכון בתוקף של 6 חודשים לפחות, אשרות כניסה (ויזות) ולרכוש ביטוח רפואי ומטען, אשר אינם כלולים במחיר. באחריות הנוסע לעדכן באם ברשותו דרכון שאינו ישראלי. הכניסה למדינות השונות בהתאם לזהות הנכנס ודין המדינה עשוי להשתנות מעת לעת. הטיפול בדרכון, אשרות וכו' באחריות הנוסע בלבד. באחריות הנוסע לשים לב לתקופת השהייה המותרת הניתנת לו, הנקבעת ע"י רשויות ההגירה רק בעת כניסתך למדינה.

טיפים - לנותני השרותים בחבילות נופש יינתן ע"י הנוסעים ישירות, בטיול מאורגן כלול במחיר למעט תשר למלווה הקבוצה, אשר יינתן בהתאם לשביעות רצון הנוסעים.

מטען - הובלת המזוודות והמטען הינה באחריות חב' התעופה בלבד. עבור מטען עודף ישלמו הנוסעים תשלום נוסף לחברת התעופה. תשלום תשר לנושאי המזוודות יחול על הנוסע.

הוצאות אישיות – הוצאות אישיות, דלק, ארוחות אשר אינן כלולות בתכנית, בילויים, טלפונים, כביסה, כרטיסים להצגות, הזמנות מזון ו/או אחרות במלונות או כל פרט שאינו כלול במחיר במפורש ישולם על ידי הנוסע ישירות.

בילוי זמן פנוי בעת השהייה בחו"ל - באחריות הנוסע בלבד.

תחבורה ימית - ביטול מעבורות או רחפות בגלל מזג האוויר אינו בשליטתנו. שינוי בתכנית עקב ביטול הפלגה לא ייחשב כהפרת התחייבות ודמי הביטול שהמלונות יגבו עבור אי ההופעה יחולו על הנוסע .

אוטובוסים - נהג האוטובוס אמור לבצע את המסלול עפ"י התכנית בלבד ובשעות עבודה מוגדרות מראש. מעבר לכך הפעלת האוטובוס כרוכה בתשלום נוסף. מיזוג - אין המארגנים מתחייבים כי יופעל בכל עת, הפעלתו ואיכותו אינן באחריותנו. בהעברות משדות התעופה למלון וחזרה יתכן שימוש באוטובוסים ללא מיזוג, האוטובוס מאסף ויתכן כי הנסיעה תתארך עקב איסוף נוסעים או הורדתם בדרך.


 

העברות משדה התעופה למלון וחזרה – יש לוודא האם ההזמנה כוללת העברות. יש לעיין היטב בהערות בשובר ההעברה. במידה וללא כלולות העברות ניתן להזמין בנפרד.

סיורי הכרות רגליים עם המלווה - ביצועם מותנה בשעות הגעה סבירות למלונות ואינם כוללים דמי תחבורה הכרוכים ביציאה זו. באם המלון מרוחק מהמרכז יתכן טיול באזור המלון.


מלווה הקבוצה – המלווים שלנו מנוסים ויסייעו לנוסעים ככל שניתן בארגון כל הסידורים הקשורים למהלכו התקין של הטיול ולביצוע הטיול לפי התוכנית המקורית ואינם מחויבים בעבודה בשעות הפנאי.


סיורי בחירה - הסיורים ניתנו כאפשרות או המלצה והינם בגדר הצעה, מותנים בהרשמת מינימום אנשים בהתאם לטיול, נמכרים ומבוצעים ע"י נציג מקומי ואינם באחריותנו, אינם כלולים במחיר וכרוכים בעלות אשר תשולם למלווה ישירות. באם הטיול מבוצע בתחבורה הציבורית, ישלמו הנוסעים ישירות בחו"ל את מחיר הנסיעה ודמי כניסה באם יש צורך.


אסור לעשן בטיולים, באוטובוס ובמלונות. המלווה ישתדל לעצור להפסקות עישון ללא הפרעה לתכנית.


שביתות – אין החברה אחראית על נזקים הנגרמים כתוצאה משביתות במשק, שביתות בארץ ובחו"ל לרבות שביתות בשדות תעופה.


יתכנו שינויים עקב אילוצי מזג האוויר או סיבות אחרות שאינן תלויות בנו ואלה לא יהוו עילה להחזר כלשהו .

שינוי בשערי מטבעות או בתעריפי שירותים לחו"ל או במחירי טיסות או מסי נמל, תוספת בטחון ודלק או אחרים - יגרור שינוי מתואם במחיר הטיול. שינוי בשער היורו  או הדולר - יגרור התאמת מחיר.

במקרה של אי רכישת כרטיס טיסה – תתכן תוספת למחיר השרותים המוזמנים בחבילה / טיול.

אי ניצול שירות כלשהו - אינו מזכה את הנוסע בהחזר, גם במקרים של הצטרפות מאוחרת לטיול או פרישה מוקדמת מטיול, אי השתתפות בסיור, ארוחה, עזיבת מלון או כל שירות אחר.

כל שינוי בהזמנה יגרור דמי שינוי ודמי ביטול – על הנוסע לברר זאת טרם ביצוע שינוי בהזמנה. בחגים, תערוכות ושיא עונה יתכנו דמי ביטול גבוהים יותר, כפי שיימסר לנוסעים. לאחר היציאה אין אפשרות לשינוי אלא בכפוף לדמי ביטול. במקרה שהשינוי אפשרי, ניתן לבצעו רק למחרת הבקשה ואישורו מותנה בהסכמת ביטול בכתב מצד המלון המקורי. כל בקשה לשינוי מלון לאחר שהמלון המקורי אושר או בעת השהייה בחו"ל תגרור דמי שינוי בסך 25 € ללילה לחדר, זאת בנוסף לתשלום דמי הביטול בגין השרות / המלון המבוטל ועלות המלון ו/או השרות החלופיים.

תלונות – במקרה של תלונה או בעיה יש לעדכן את טיילת באופן מיידי, עם קרות התקלה. בעיה שלא דווחה מיידית – משמעותה שהנוסעים הסתדרו בעצמם ואל להם להלין לאחר שחזרו לארץ, כאשר אין בידי טיילת טרוול לסייע. דיונים משפטיים - מתקיימים בתל אביב בלבד.

מספר ההזמנה הנו למטרה מנהלית בלבד ואינו מהווה ו/או יוצר כל חבות מצד החברה.

על הנוסע לבדוק את חומר הנסיעה ואת כל הפרטים שבו מיד עם קבלתו ולוודא שהדפיס את כל מסמכי הנסיעה ולהצטייד בכולם. 

ביצוע הזמנה ברגע האחרון – גורר קבלת אישורים וחומר נסיעה ברגע האחרון. במקרה של תפוסת יתר יקבל הנוסע חלופה בהתאם למקום פנוי. הנוסע מחויב לתשלום מלא עם ביצוע ההזמנה.

הנחות ומבצעים - אין כפל הנחות והטבות .

הזמנה באתר האינטרנט -  שמות מדוייקים – שימו לב שהשמות שהזנתם תואמים לדרכונים ושהדרכונים בתוקף לפחות חצי שנה מיום היציאה. שינוי שם כרוך בעלות כספית.  במקרה של הזמנות ברגע האחרון - ההזמנה נכנסת להליך אישור. עליך ליצור קשר עם טיילת טרוול בטלפון :  03-6795100. שימו לב - עדכון מושבי טיסות מבוצע בכל 30 דקות ולכן מקומות אחרונים דורשים קבלת אישור. 

באחריות הנוסע למסור לטיילת טרוול מספר טלפון נייד זמין ועדכני למקרה של שינוי טיסה. על הנוסעים לבדוק ערב קודם לחזרתם את שעת ההמראה לפי לוח הטיסות ביעד הטיסה. הטיסות מנתב"ג יוצאות מטרמינל 1 או 3, אם לא צויין אחרת - הטיסות יוצאות לרוב מטרמינל 3. 

נוסע בעל מגבלה/ נכות – מתבקש ליידע את חברת טיילת טרוול, על מנת שתוכל ליידע את נותני השרותים ותערוך שינויים במידת הצורך והאפשרות ולפי בקשת הנוסע.


 דמי ביטול 


חוק הגנת הצרכן –
במקרה של ביטול עסקת מכר מרחוק (באמצעות האינטרנט או הטלפון) בהתאם לחוק הגנת הצרכן, יוכל הלקוח לבטל את הזמנתו ויחולו דמי ביטול בסך 5% או 100 ש"ח לאדם, הנמוך מבניהם, באם: ביטול ההזמנה ישלח בכתב תוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה / ההזמנה או קבלת אישור ההזמנה (לפי המאוחר) והחברה תשיב ללקוח את כספו.  לא ניתן לבטל את ההזמנה, באם מועד ביטול העסקה חל בתוך שבעה ימי עבודה, קודם למועד שבו אמורים השרותים להינתן.  יש לשלוח את הודעת הביטול בכתב לפקס : 

03-7442715 ובקביל למייל  info@tayelet.co.il. רק עם קבלת אישור בקשת הביטול בכתב, יכנס זה לתוקף.

מעצם ביצוע ההזמנה מצהיר הנוסע כי ידוע לו שמרגע ההזמנה, לרבות אי התייצבות לטיסה/מלון וכו', יחויב כל נוסע בדמי ביטול כמצוין, למעט הזמנות מיוחדות, לגביהן יצוינו דמי ביטול ספציפיים.  ביטול עסקה שאינו עומד בתנאי הביטול המצוינים בחוק הגנת הצרכן, כפופים לדמי הביטול כפי שמצוינים להלן:

 

 

 

 

 

 

 


 

דמי ביטול ביחידות יוקרה - במלונות ובווילות בקיץ ובחגים – יש לבצע תשלום בסמוך להזמנה, דמי הביטול הינם לפי חיוב הספק / מלון היוקרה או הווילה וחברת התעופה. 

 

 

 

 

 

 

 


 

דמי ביטול / שינוי שם בטיסות סדירות – שינוי שם לפני כרטוס – 100 $. דמי ביטול לאחר כרטוס – 100%. חבילות וטיולים בטיסות סדירות על בסיס הקצאת מושבים במחויבות מלאה ('קומיטמנט') – דמי הביטול זהים לטיסת שכר. 

בחגים של כל הדתות – דמי הביטול שהמלונות דורשים בחו"ל הינם גבוהים מהרגיל. בתקופת תערוכות וירידים דמי הביטול בהתאם לחיוב הספק והמלונות ובתוקף מרגע ההזמנה. 

תאריך הביטול ייחשב לפי היום בו תתקבל הוראת ביטול בכתב. 

במניין הימים לביטול נספרים ימי עבודה ב'-ה' בלבד, לא כולל ימי שישי – שבת - ראשון, ערבי חג, ימי החג וימי שבתון, בארץ ובחו"ל.

בעת ביטול עסקה שבוצעה בכרטיס אשראי (גם אם הביטול הוא חלקי) – רשאית החברה לחייב את הלקוח בהוצאות ששולמו לחברת כרטיסי האשראי (בנוסף לדמי הביטול), בסך של 1.8% מערך העסקה, או מינימום 10 $ לכל פעולה, לפי הגבוה מבניהם. 

 


 

נוסעים נכבדים, חשוב והכרחי לקרוא טרם ההזמנה והיציאה:
 

במקרה של בעיה אשר קשורה לשרותים שהוזמנו דרכנו, באחריות הנוסעים ליצור עמנו קשר מיידי בטלפון שמספרו : 00972-3-6243444 / 00972-3-6795100. בשעות הערב, סופי שבוע וימי חג פועל במספר זה מוקד חרום מאויש ! נבקשכם לציין את שמות הנוסעים, מספר ההזמנה, שם המלון ומס' חדר, פרוט הבעיה באופן ברור, מס' טלפון זמין של הנוסעים, לצורך יצירת קשר שעות הפעילות 09:00-17:00, בימי שישי וערבי חג – 09:00-13:00, שבת וחגים – סגור. ברורים שנים שאינם תקלה יטופלו בשעות הפעילות .

צרו קשר

מקבוצת

  © 2023 by Tayelet Travel.    

  • Tayelet Facebook
  • Tayelet Instagram

המלאכה 3, תל אביב-יפו

03-6795100

info@tayelet.co.il